Продавець ЕКОБУД МАРКЕТ розвиває свій бізнес на Prom.ua 3 роки.
Знак PRO означає, що продавець користується одним з платних пакетів послуг Prom.ua з розширеними функціональними можливостями.
Порівняти можливості діючих пакетів
Кошик
260 відгуків
promo_banner
+380 (96) 907-24-42
+380 (95) 244-71-70
ЕКОБУД МАРКЕТ

Повернення та обмін

Компанія здійснює повернення і обмін товарів належної якості згідно Закону "Про захист прав споживачів».

Строки повернення і обміну

Повернення та обмін товарів можливий протягом 14 днів після отримання товару покупцем.

Зворотня доставка товарів здійснюється за домовленістю.

Умови повернення для товарів належної якості

Умови повернення для товарів належної якості Ви можете оформити повернення, якщо товар не підходить за розміром, технічними характеристиками, кольором або з інших причин не може бути використаний за призначенням, а також: — не пройшло 14 днів із моменту отримання товару у відділенні Нової пошти. - товар не був у вживанні та жодним чином не використовувався, збережений його товарний вигляд, споживчі властивості - повністю збережене фірмове паковання (включно з ярликами) - в наявності розрахунковані документи Зворотна доставка товарів відбувається завдяки покупцям. Умови повернення товару неналежної якості Виявили, що товар пошкоджений чи несправний? Ви маєте право впродовж гарантійного терміну заявити претензію про якість товару (згідно зі ст. 8 законом України «Про захист прав споживачів») і повернення товару неналежної якості. Товар неналежної якості — це товар, у якому виявлені вади. - він взагалі не може бути усунений; - його усунення потребує понад чотирнадцяти календарних днів; — він виробляє товар істотно іншим, чим передбачено договором. Зворотна доставка товарів відбувається завдяки продавцю. Повернення товарів відбувається через відділення Нової Пошти Крок 1 Заповніть документи для повернення, що містяться в Заказці: — заява на повернення товару - накладна на повернення товару - витратна накладна Крок 2 Зберіть усе необхідне в посилку зберіть товар у повній комплектації (що постачаються в комплекті товари, необхідно повертати також у комплекті). вкладіть копії розрахункових документів, що підтверджують оплату товару. вкладіть заповнені Вами оригінали документів: «Зягання на повернення товару», «Накладне на повернення товару», «Розхідне накладне». Крок 3 Відправте за адресою, з якої був відправлений Заказ. Якщо товар відповідає вищезазначеним умовам повернення, кошти будуть повернені на банківський рахунок покупця впродовж 10 робочих днів, з дня отримання повернення магазином. Згідно з Законом «Про захист прав споживачів», компанія може відмовити споживачеві в обміні та поверненні товарів належної якості, якщо вони належать до категорій, зазначених у чинному Переведенні незадоволених товарів належної якості, не , що підлягають поверненню та обміну. Згідно з Законом «Про захист прав споживачів», компанія може відмовити споживачеві в обміні та поверненні товарів належної якості, якщо вони належать до категорій, зазначених у чинному Переведенні незадоволених товарів належного

Відповідно закону "Про захист прав споживачів», компанія може відмовити споживачеві в обміні та поверненні товарів належної якості, якщо вони відносяться до категорій, зазначених у чинному Переліку непродовольчих товарів належної якості, що не підлягають поверненню та обміну.

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner